12 Mart 2010 Cuma

tropik ankara


bundan bi kaç yıl önce halil le ankara yenidoğan daki bekar evinde bohem hayatı yaşarken.. "üst kata taşınan kız" bütün dengelerimizi alt üst etmişti. ilk başta her şey normal gibiydi "tipim değil birader" "çirkin la bu" gibi cümlelerle ilgilenmiyomuş gibi yapmıştık. ama kız ikimizi de çok etkilemişti. içten içe planlar yapmaktaydık. artık muhabbetlerimiz eski neşesini yitirmişti. döndüğümüz şarap bitmek bilmiyordu.. bu sırada kızı görmüyoduk bile. derken bi gün halil in traş olup güzel elbiseleri giyip kuşandığını gördüm. "nereye gidiyon birader" dedim. "işim var" dedi. "yalan söyleme lan kızın yanına gitcen de mi" diye sorumsarca sordum. "la bırak ne kızı" dedi. "ben de gelcem lan o zaman" dedim. çirkinleşmiştim. kız uğruna arkadaşıma neler diyodum. halil, "iyi gel amk" dedi. evden çıkarken kızı gördük. "ehehehe" diye güldüm ve göz ucuyla halil i kontrol ettim. halil koluyla beni dürttü ve kızın hemen arkasından gelen iri yapılı adamı gösterdi. adam, kıza "gidelim tatlışım" demişti. o an halil le mal mal birbirimize bakıp gülmeye başladık. çünkü halil in de kızdan hoşlandığını ama kızın gönlünün ben de olduğunu sonra benim kızı ayarlayıp halil in efendi gibi aradan çekileceğini düşünmüştüm. resmen ucuz aşk filmleri gibi bi senaryo kurmuştum kafada. bu düşünceleri halil e anlattım. "tsehehe ben de öyle düşünmüştüm lan" dedi. gülüştük. sonra halil le kucaklaşıp, bentderesi'ne havalı aysel ve asuman'ı ziyarete gittik.

1 yorum:

  1. geceleri uyumadan önce hep içimden

    "karım yapacam lan o kızı hanımım olacak" der der uykulara dalardım

    YanıtlaSil